גשר החבלים נשר. גשר הכבלים התלוי על נחל הבשור בנגב המערבי

ממנו נשקפים נופי נחל הבשור והנגב המערבי אריה עשת מנהל מרחב צפון של קק"ל מסביר לנו כי הגשר מאפשר רצף בין חלקי הפארק השונים- שבילי הליכה ומצפורים מצפון לדרום, וממוקם מתוך חורש טבעי של עצי אורן ואלון ומעל נחל קטיע שבתוכו עוברים מסלולי טיול שהתקנו לטובת המבקרים בפארק
יניב היה בן 19 במותו ועופר בן 17 בלבד שני משחקים שמנעימים את דרכנו טיול יום שעושים עם הילדים במכונית יכול לאתגר בלשון המעטה מבחינת הדרך, שמלווה באופן קבוע במגוון שאלות וקושיות שמתחילות בדיוק 5 דקות אחרי שיוצאים מהבית, בסגנון- "מתי כבר נגיע? ממשיכים ועוברים את צומת מעון עד צומת גבולות

טיול

יורדים ימינה ועולים על דרך הבשור.

גשר הכבלים התלוי בפארק נשר
כי הרי כל השוס במקום הוא הגשרים התלויים מעל תהום וכי ממש לא בא לי להעביר את הפחד המעצבן הזה שלי הלאה לילדודס וכי גם ממש לא היה ברור לי אם ברגע האמת אתגבר ואצליח לחצות ולעבור עם כולם לצד השני או שאופקר לגורלי בנקודת ההתחלה ואאלץ לראות את משפחתי האהובה ממשיכה לה בכיף בלעדי
גשר הכבלים התלוי על נחל הבשור בנגב המערבי
משני הדרך מרחבי לס אדמדם-צהבהב
אז תהנו בפארק ועל הגשרים ונצלו את הזמן שבאוטו למשחקים
מיקום צפון מערבית לקיבוץ צאלים ירידה מכביש 222 ליד מגדל התצפית של ל מהעבר השני של הגשר תגלו אנדרטה לזכרם של שני נערים ממשאבי שדה, יניב ועופר ז"ל, שנפלו כאן אל מותם ב-11
מאוחר יותר הוקם במקום גשר תלוי נוסף, כ-150 מטרים ממערב לגשר הראשון, וסומנו שבילי הליכה משני צדדיו של אפיק הנחל ובאפיקו שימשה כמקור מים עיקרי לכל האוכלוסייה הבדווית באזור עד שנת 1948

פארק נשר

השביל יוביל אתכם לאורך נחל הבשור, תחצו על חלוקי נחל גדולים ותגיעו אל פארק אשכול ואזור הברכות.

טיול אל הגשרים התלויים שבפארק נשר והמלצה על שני משחקים שאנחנו אוהבים לשחק בדרכים
בצומת גילת פונים שמאלה לכיוון אופקים לכביש 241 דרומה 12
הגשר התלוי מעל נחל הבשור
עוצמת הפס הירוק ורוחבו משתנים משנה לשנה בהתאם לכמות המשקעים, אך גם בשנות בצורת הוא אלמנט קבוע השולט בנוף
בצומת גילת פונים שמאלה לכיוון אופקים לכביש 241 דרומה 12
הנוף המקסים והילדים שלא הפסיקו לרטון "נו, אמא? בפיתול חד של הדרך באחד הבתרונות שליד מצוק נחל בשור שהוא בגובה של כ-15 מטר גובה המצוק מעל פני הים 136 מטר גובה ערוץ הנחל 119 מטר מעל פני הים , השניים המשיכו בנסיעה ישר ונפלו מהמצוק עם הטרקטורון לערוץ הנחל נחל הבשור נחל הבשור הוא השני באורכו בנחלי הנגב, אחרי נחל צין
מיקום ההתחלה גדה שמאלית של נחל הבשור מיקום הסוף גדה ימנית של קואורדינטות מידע על ההקמה מתכנן רעיון, יזום ותכנון , דודי דרורי אדריכלים קונסטרוקציה: נמרוד אייל מהנדס מפקח:- אשר רון מקק"ל חברת בנייה פלס קונסטרוקציות מבנים מתועשים בע"מ שיטת בנייה גשר מיתרים חומרים מיתרי פלדה ולוחות עץ תקופת הבנייה 1994—1995 מידע נוסף העלייה על הגשר מוגבלת ל-45 איש במקביל מידות אורך כ-80 רוחב כ-2 גובה 123 מטר מעל פני הים עומק 5-6 מטר מעל ערוץ הנחל מאפיינים תפעוליים מסלולים שביל הבשור נתיבים דרך נופית "" בעלים באחריות המועצה האזורית אשכול והמנהלה לשיקום ופיתוח נחל בשור הגשר התלוי מעל נחל הבשור הגשר התלוי מעל הוא , שנבנה בשנת תשנ"ד 1994 על ידי הקק"ל בצומת צאלים פונים ימינה 1

גשר הכבלים התלוי בפארק נשר

בדרך פגשנו המון פרחים וגם עצי אלון וחרוב גדולים.

בסוף המסלול וגם בהתחלה, מדובר על מסלול מעגלי תמצאו גן משחקים חביב עם מתקנים שלא מוצאים בכל מקום וגם קפיטריה, למי שרוצה להתפנק באיזה ארטיק או שתיה חמה
הגשר התלוי מעל נחל הבשור
פארק נשר פארק קק"ל בנשר הוא מטרופוליני בשטח של 275 , השוכן בפאתי העיר , על מורדותיו הצפון-מזרחיים של